Nice week-end med folket + lite till

Haha, vackraste rubriken någonsin ; D

Iallafall, i ööh, onsdags (?) var det valborg, då kom massa människor hit.. och Ellen. vI typ var inna på habbo och nördade oss hela kvällen, men det var faktiskt av en andledning. Tokiohotel skulle vara inne där och svara på frågor och sånt. Men, tvärr såg vi dem aldrig, ska försöka hitta intervjun nånstans på internet om det går..

Torsdagen spenderade jag mestadels med Ellen (som hade sovit över btw). Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde men vi hade iaf. kul. På kvällen åkte vi till Livija och spelade boule, båda familjerna. Haha, gick väl sådar, vi förlorade med typ 13-7 eller nått. Och dessutom fick vik typ alla poäng från Amelia, livijas lillasyster på typ 8 år. 

Fredags så... minns jag inte vad jag gjorde xD.. menmen, what ever... JOOO! JUSTE!!! Haha, fan vad dum jag är! Då kom våra gäster från Örebro: Joanna, Filippa, Anders och Alex. VI åkte in till stan och drev omkrinbg där största delen va dan typ. hittade inget, men det var bara bra för jag var pank! Har inte fått mina 300 av pappa än ?!

Lördags, igår var vi på GRÖNAN ! :D så galet nice det var. Vi typ sprang runt och åkte typ alla karuseller, utom frittfall, som ingen villa åka med mej på och som jag inte ville åka ensam. En sak som ja tyckte var lite rolig var att jag såg en person där, som jga aldrig trodde jag skule få se !!! Gissa vem ? :D En ganska känd bloggerska vars bloogg jag läser flera gånger om dan... Kissie ! Asså, fan vad jag blev förvånad x) ! Jag stannade upp och kollade fett länge. Har ni som läser hennes blogg tänkt på att det var tredje dagen i rad typ som hon hade på sig sin vit o blå randiga tröja från Gina (?).
 
Idag ska folket åka hem till Örebro. har inga andra planer än att säja hejdå till dem, och det kan man ju inte göra hela dagen ? Så om det är nån som har lust att hitta på nått är det bara att ringa. Annars får jag väl spendera dagen med att typ duscha, kolla TV, data och kankse plugg alite franska eftersom jaghar prov "snart". Hade tänkt att leta reda på aladden till cameran så kan jag ladda över lite bilder från grönan.



(Bild: http://www.supertravelnet.com/as_kuvat/ngm/1119959775.pjpeg)




,pussy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0