Oväntat och jobbigt

Stack som tidigare sagt ut och sprang med linnea i typ söndags, skulle egentligen springa rösjöspåret eller nått men vi sprang till stinsen istället. Där var allt nice, förutom det att alla affärer just stängde. VI gittade in på Vinn och goick runt och gjorde bokstavligt ingenting i typ en timma! Träffade iof. Erika & Axel (Alexandra) där inne, men det var bara en snabbis.
På vägen hem sprang vi och tuggade tuggummit osm linnea hade köpt.. ( Jag vet att bet blir lång berättelse men jag har faktiskt en poäng, lovar! ) iallafall, jag stannade vig typ slotet och sptade ut tuggummit för jag började må smått illa. Efter några minuter mådde jag så galet illa att jag höll på att börja böla, jag har värsta fobi för att spy så jag får typ panik om jag mår jätte illa/spyr. Gick skitlångsamt och allting, stannade tom. upp och började lute mej, frammåt. Det är nog det närmaste ögonblicket jag har avrit att spy på typ galet länge!
Låter inte direkt som en stor händelse för er säkert, men för mej var det verkligen hemskt..

Nu måste jag återgå till Franska läxan, puss <3

Kommentarer
Postat av: joanna

har typ samma fobi ju XP

2008-05-06 @ 23:56:55
URL: http://joannaeunora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0