Produkt analys..

Har "precis" (för 1,5 timmar sen) komit hem från min volleyboll träning. Sedan dess har jag typ läst alla de 4-11 bloggarna jag läser regelbundet och så har ajg stått och vispat i mammas ostsås. Haha, asså vi ska äta lasagne *mums*, det är därför vi har ostsås! Dessutom så har  jag börjat att skriva på min produkt analys som är till på måndag. Jag skriver om en osthyvel och det går förvånandsvärt bra att skriva och hitta information tycker jag. Bara för att jag skrev så nu kommer jag säkert inte hitta nån mer information och få tvärstopp. Ja, för er som har läst förra inlägget så satsar jag på många inlägg nu.. Haha, jag menar tänk vad nice om manb skulle kunna bli som nån av de här ! (a) :


 Bild från: http://kissie.blogg.se/category/allmant.html
Från vänster: Nån (a), Blondinbella, nån, stina-lee, kissie och kenza

nu tror jag iallafall att mamma ropar att vi ska äta ! mumsfilibabba ! :D
skulle bli kitglad om nån kunde komma på något sätt att hjälpa mej att få fler läsare och hur jag ska kunna komma med på mest aktiva listan... Några tips Ellen? ..Avin? ..Joanna?

-nehepp, synd !

,<3


Kommentarer
Postat av: joanna

för att få fler läsare är det väl bara att gå in på en massa olika bloggar och kommentera (A) dom kollar ju ofta vem man är

2008-05-17 @ 01:33:17
URL: http://joannaeunora.blogg.se
Postat av: Hanna

Ååh, smarty smarty ! :D

DAAANKE SCHÖÖÖÖN ! (a)

2008-05-18 @ 19:53:37
URL: http://gethanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0