Sista minuterna

Tjingeling.. sitter nu i typ ett VIP-rum i England.. kommer inte ihag vad flygplatsen heter xD ! Guud, vad nice det ar med sanna har rum, massa mat, chips, muffins och annat att ata och dessutom datorer och Tvs och allt! Riktigt harligt.. planet aker om en timma (var har for en timma sen) och sa sa vi kommer ga snart..  kanner att det ar valdigt jobbigt att skriva har, eftersom de tre sista bokstaverna saknas.. Darfor tanker jag inte beratta om resan nu, utan jag gor det imorgon. Kanske hinner ikvall, beror pa hur sent vi kommer hem, var planerat att komma halv 11, isafall kan jga nog skiva lite. Vi far se om jag pallar, annars hors vi sen.. 

ska ga och hamta min andra choklad muffins nu, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0