Studie besök imorgon!

Fuck, jag hade helt glömt bort det! Min so grupp ska in till stna och besöka Jehovas vittnen imporgon  och jag måste skriva frågot till det! faaan.. ! :s

Asså jag är typ rädd för Jehovas vittne människor, man vet inte rikitg vad de sysslar med. Det går ju massa konstiga rykten, som ofc. inte är sanna (hoppas jag!) men man reagerar ju ändå.

En kille som verkligen hatar Jehovas Vittne människor har tom. gjort en smått rolig, men väldigt taskig och antiagligen helt påhittad blogg om det. komemr itne ihåg vad den heter, men om man söker på Jehovas Vittnen på youtube så kommer hans video upp, och bredvid där står hans blogg !

PUSS, nu måste jag lägga mig, väckning 6.20 imorgon för mamma åker 6.30 ! Viket betyder att jag måste fixac allt på morronen ! grrr, :(

,<3




Deras "perfekta" engelska som är såå gaaalet gullig <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

De där tidiga mornarna är inte så roliga!
Vet hur de känns, tar en buss 07.07, inte så man tjoar och tjimmar precis. :)
Nu ska jag uppdatera min blogg, vilket jag ser du vart duktig med. :) Ha de fint / johanna

2008-05-19 @ 22:57:15
URL: http://pyyret.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha, nej verkligen inte!
Jag tycker inte att jag är duktig på att uppdatera, snarare tvärt om, men tack ändå !

:)

2008-05-20 @ 22:55:30
URL: http://gethanna.blogg.se
Postat av: Sandra

Där har du ju en fråga..."vad sysslar ni med"? Eftersom du inte riktigt vet så mycket om dom och det ända du har hört är dåliga rykten. Försök att ta bort den bilden som du har fått genom media och sånt. Och när du kommer dit och interljuvar dom så försök skapa en bild utifrån de svart du får.

Nu har ni dock redan träffat dom eftersom inlägget är publicerat den 19:e, men iaf =)

2008-05-24 @ 13:33:22
URL: http://sadira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0