Temadag

Hejhopp!
Hade som sagt våran andra tema dag. Eller nej förresten, det är den tredje. Vi fick i allafall redovisa om våra olika organisationer vi besökte igår. Jag och Ellen var på röda korset. Jag vet itne riktigt hur det gick på redovisningen, men helt OK tror jag. Juste, vi har två jävligt.... eller, nej, skitsamma. Jag ska nog inte nämna det nu förresten. Menmen, igår när vi var på Sollentuna Station på väg till skolan sa Adam att man fick gå hem och ammanställa hemma. Så det gjorde jag och Ellen. Igårkväll fick jag sen reda på att Guli hade blivit skiitsur! Och dessutom hade Adam ´gått till lektionen?! Fatta irriterande! Men eftreosm att Guli är så snäll så sa hon till oss idag att det var helt OK! Puuh! 
Fett kul, men ändå synd var Adam och Jaspers redovisning. x) haha, med det var rätt åt dem! De hade typ värsta svåra texten, korierad eller skriven av typ Jaspers mamma, och sne när de skulle berätta så läste dem. Man hörde verkligen att de inte hade nån aning om vad de snackade om, coh där stod de och skämde ut sig aap länge! Efteråt pressade alla ut dem genom att fråga vad ord betydde, och de kunde inte svara x)! Buuuuuusteed!

Mohahah, men men, ingen mer skade glädje nu. För nu har jag bråttom till mitt piano, sen till stinsen med das Ellen und daaas Eriik (a) ! x)

, pöös mina (min! typ) läsare! Tack Avin för att åtminsonde du läser !

Kommentarer
Postat av: avi.......

haha har inte läst på typ 100 år nu så du har säkert inte haft nåra löäsare alls på ett tag :D

2008-05-15 @ 19:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0