Tisdag

Hallådära, idag har det inte hänt ett piss. Eller inte iaf. i skolan, efterskolan hade jga däremot alldeles för mkt att göra. Först och främst skulle Hanna LE ta med sin Yoga film till skolan så jag och Ellen kunde få kolla, men det glömde hon, no offence! Jag var tvungen att hämta miene kleine bruder i hans skola och skjutsa honom till tennisen (cyckel ofc.). Sedan vänta där i 45/50 minuter och sen skjutsa honom hem. Ge honom mat, skjutsa honom till Ellens hus där Mackan också är. Där fixar jag och Ellen lite och förbereder för våran gympa lektion som vi ska ha på måndag, bara för tjejerna. Killarna i våran klas sär så störiga och störda så vi valde att skita i dem.
Vi kom ialla fall en litem bit på vägen. Vid typ kvart över 6 skyndade jag mej hem, år mat, cyklade till träningen (som började 7). Tränade, kom hem, ätit macka, pluggat och nu bloggar jag lite. Fatta jobbigt?! Var helt slutkörd när jga ens kom till träningen? Så ska det ju inte vara ...

ska kolla om jag kan lägga upp bilderna jag har tagit till mitt fotoprojekt i skolan så kan ni skriva vilka ni tyckte var finast. Ellen, jag vet att han sa att inte många skulle göra projektet och att ingen mer fick göra det. Me jag tänker göra det ändå, det är ändå kul att fotta så om han inte tänker titta på bilderna så har jag iaf. haft kul när jag har tagit dem... right? btw, ellen, jag har fottat bilder på MITT halsband också. Tyvärr samma som dej. Eeh, tror inte han bryr sig, men säj till om du gör det. Då kan jag ju bara visa de andra bildern jag har tagit..

,<3


Kommentarer
Postat av: ellen

kanske blir lite töntigt om det är på samma halsband? ^o) sno min ideé vadåå? :P

2008-05-10 @ 23:40:47
Postat av: Hanna

haha, jag vet (a) men asså du vill altså inte att jag visar dem? eller? :S

2008-05-12 @ 16:55:57
URL: http://gethanna.blogg.se
Postat av: avi...

jag har inte tagit bilden på halsbanden men jobbar med ellen o jag tkr o säger att det seriöst e töntigt om du ska lämna in nästan samma bild jag tkr vi säger nej

2008-05-15 @ 19:52:36
Postat av: Hanna

okeej, då lämnar jag inte in någon av bilderna jag tog på halsbandet. Då tar jag de andra istället. Det var ju bra att jag frågade i allafall ! :D
puss, :)

2008-05-16 @ 15:18:24
URL: http://gethanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0